Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Szabadtüdős merülés a koktélok világába

Gin és Tonik

Dr. Bramble

2016. szeptember 28. - ginestonik

Itt az ősz, újra érdemes rablóhalakra pecázni, sajnos a lányok már nem járnak bikiniben és az alattomos betegségek is megjelentek. Most is szipogva, körül ölelve használt zsebkendőkkel és forró teát kortyolgatva ülök a gép elött. A gyógyszertárban állva az előttem lévő hölgy fecskendőket vásárolt valami madárfióka neveléséhez. Ez szöget ütött az amúgy is sajgó fejembe és az asztalra csapva én is kértem öt darab mini fecskendőt, hátha jó lesz valamire. 

Mivel az alkohol fertőtlenítő hatású, gondoltam jót tenne egy koktél a gyógyulásom érdekében. Amúgy is forró teát iszunk mezzel és citrommal. Csodás megvilágosodás! A Honeymoon in Budapest koktélom pont ezeket tartalmazza! Csakhogy itt szürcsölgetem a teát, amibe az utolsó csepp mézet raktam bele. Béláim, gondolkodjunk! Akkor a mézet kihagyva forduljunk más koktélhoz, hisz majd mindben van frissen facsart citromlé. Legyen mondjuk Gin, hisz azt szeretem, a citromlé is oda van készítve hozza és mivel nincs mézem igy marad a cukorszirup. Tökéletes Tom Collins lenne, de nincs itthon szódám felönteni, így marad a rövid verzió. 

40ml Gin kerül a sékerbe, 20ml frissen facsart citromlé és 20ml 1:1 cukorszirup. Ezeket mind jéggel jól összerázom és egy whiskey-s pohárban törött jéggel prezentálom, tetejére még kerül egy citromkarika. Leporolom a sarokban álló üvegcsét, amiben Crème de mûre van, ami feketeszeder likőr. Ez az utolsó összetevő a Bramble nevű koktélhoz. Mindig szenvedtem vele, mert úgy mutat igazán, ha a vendég előtt öntöd rá és azt látja, hogy szépen kúszik le a koktél aljára. Sokszor kis kancsóban adtam mellé, így a pincér fejezte be a koktélt az asztalnál a vendégek nem kis örömére. Most a kis fecskendőkkel új lehetőség nyílik arra, hogy a végső felhasználót is bevonjuk a játékba és ő is magáénak érezze a koktélt. Így a crème de mûre-ből felszívok 5ml-t a kis fecskendőmbe és szépen a koktél tetejére helyezem. Így mindenki maga játszhat egy kicsit doktorosdit a saját gyógyulása érdekében. 

 img_9558.jpg

Egészségünkre ;) 

A bejegyzés trackback címe:

https://ginestonik.blog.hu/api/trackback/id/tr4711748765

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása