Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Szabadtüdős merülés a koktélok világába

Gin és Tonik

SprinGreen

2017. március 14. - ginestonik

Itt a tavasz, igy első körben minden szép zöld lesz (mint a konyhaszekrényben felejtett kenyér...) mielőtt a virágok megmutatják a maguk szépségét. A tavaszi nagytakarítással együtt érkezik a tavaszi fáradtság. Egyeseknél mint nálam, ez felcserélődik és előbb fáradok el minthogy neki kezdenék takarítani a 28nm-es kis bűnbarlangomban.

17265066_10212829211273142_5605224129123925876_n.jpg

A hűtőmben egy fél uborka árválkodik némi lime-val karöltve. Pár szeletet vágok az uborkából a szendvicsem mellé, párat további szeletet pedig beledobok a shakerbe. A 190Ft-os fokhagymatörő bottal szét trancsírozom az uborkákat. Frissen kifacsarom a lime levét és 30ml-t ráöntök az uborka tetemekre. Valami kis édesség is kell, ne induljon ilyen keserűen a reggelem. A múltkori IKEA-s kalandom következtében, nemi bodzaszörp is került a birtokomba. De a Piroska és egyéb boltokban fellelhető szörpök szintén alkalmasak hogy a bűnös italozásunkat szolgálják. A bodzaszörpből 30ml kerül bele, bár utólag 25ml is elég lett volna. Ha így összerázom tökéletes kis limonádé alap lehetne, de mik vagyunk mi, Kislányok? Dehogy! Egy csodás keddi reggelt nem indíthatunk Gin nélkül. 50ml Hendrick's kerül a koktélba. 60ml volt az eredeti tervem, de ennyi nem volt már az üvegben, ezt az 50ml-t is úgy kellett kifacsarnom belőle.

Egy nagy darab jéggel az egészet jól összeráztam, csak úgy kopogott benne a nagy darab jég. Az egészet egy műanyag keletnémet teaszűrővel szűrtem le. A mélyhűtőből kivettem a fagyott poharat és az ablakba helyezett vágódeszkára raktam. Kitöltöttem az italt, háttérbe elhelyeztem az üres Hendrick's-es üveget és vártam a villamosra, hogy néhány képet tudjak csinálni a telefonommal. Mert ugye villamos nélkül, nem az igazi a koktélos fotó. Eszembe jutott, hogy semmi díszítést sem tettem rá. A csoffadt uborkából vágtam egy papírvékony szeletet amit szépen felhelyeztem az ital felszínére, szerencsémre meg is állt ott. Jött az újabb várakozás, persze pont most nem jött egy villamos sem. Azért 7 perces szobrozás utan végre sikerült egy villamost is elkapnom és szerintem jó szögből képet készíteni. 

Most pedig már a gép elött szürcsölöm a finom kis nedüt míg ezeket a sorokat írom a gépen. Egeszségünkre és boldog keddet :)

A bejegyzés trackback címe:

https://ginestonik.blog.hu/api/trackback/id/tr4412337269

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása