Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Szabadtüdős merülés a koktélok világába

Gin és Tonik

Budapest Mule újragondolva

2018. szeptember 11. - ginestonik

A minap a peca végeztével, pergető partnerem a kezembe nyomott egy kopottas üvegben levő zöld löttyöt. Turbózd fel egy kis Unicum szilvával és egy remek kis ital lesz belőle.  
Szeretem a zöld színű dolgokat. Balis. Gyömbér, Bazsalikom, Bodza, ez szerepel az összetevők közt, mindet imádom, így rossz nem lehet az ital. Hazaérve lemostam magamról a sikeres horgászat következtében szerzett halszagot. Friss szerzeményem a konyhaasztalra tettem és nézegettem. Felnyitottam a kis szürke laptopom és mondom utánajárok mi is ez zöld szörnyeteg.  

balis_basil_logo.png

A száraz tények, hogy az ital megszületése mögött a müncheni Loretta Bar-ban eladott hihetetlen mennyiségű Gin Basil Mule áll. Ennek egy alkoholmentes, buborékos változatát készítettek el a srácok, ami természetesen feldobható egy kis vodkával, ginnel de akar a mi kis Unicumunkkal is. Említésre kerül a kis kopottas üveg is, ami a ma olyan népszerű újrahasznosításnak az eredménye. “Say no to Plastic!” 

Lássuk a medvét mondtam. Az ajánlat szerint jégre töltöttem a Balis üdítőnket és a tetejére öntöttem rá óvatosan a szilvás Unicumot. A nagykönyv szerint egy kis lime is kellett volna bele, de a gyümölcsöskosaramban csak egy összeszáradt citromot találtam, sebaj. Az így kapott koktélunk egy bazsalikommal megspékelt Budapest Mule lett. Fotózgattam egy sort, aztán végre össze is rondítottam az italt egy keverőkanállal. Igazán kellemes frissítő nyári italt kaptunk belőle. Kár, hogy ilyen későn ért ide hozzánk, elmúlt a nyár, de bízom benne, hogy igy a következő nyáron már nagyobb visszhanggal és népszerűséggel találhatjuk meg ezt a kombinációt a teraszos bárok kínálatában. De természetesen Unicum nélkül, magában is remekül fogyasztható.

img_3645.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://ginestonik.blog.hu/api/trackback/id/tr3514234757

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása